PRACA / KARIERA

Zatrudnimy na stanowisko „Administrator budynkami wielorodzinnymi”
miejsce pracy – ul. Filtrowa 34 na Czyżkówku w Bydgoszczy.

 Zakres obowiązków:

    • Administrator nieruchomości jest osobą odpowiedzialną za kontakt i obsługę mieszkańców wspólnot mieszkaniowych oraz za szeroko pojęte dbanie o nieruchomość wspólną.

    • zapewnienie prawidłowej, kompleksowej obsługi wspólnot mieszkaniowych,

    • przeglądy i regularne obchody nieruchomości,

    • ścisła współpraca z zarządami wspólnot mieszkaniowych,

    • obsługa poczty e-mail, w tym odpisywanie na wiadomości mieszkańców i innych osób,

    • przygotowywanie pism, ogłoszeń, zapytań ofertowych, wezwań, zestawień itd.,

    • kontrola nad poprawnością realizowanych na rzecz wspólnot mieszkaniowych umów, takich jak np. na usługi sprzątania, odśnieżania, remontów, robót budowlanych, konserwacji, prac ogrodniczych itd.,

    • regularna kontrola stanu technicznego nieruchomości,

    • terminowe zlecanie i nadzór nad przeglądami nieruchomości,

    • dbanie o obieg dokumentów między Zarządcą Nieruchomości a podwykonawcami oraz urzędami,

    • prowadzenie dokumentacji wspólnot mieszkaniowych, odpowiednie uzupełnianie, opisywanie oraz segregowanie dokumentów,przygotowywanie pism, uchwał i pozostałych materiałów na zebranie wspólnoty mieszkaniowej oraz czynny udział w zebraniach,czytanie stanów liczników (nie znajdujących się w lokalach mieszkalnych),

    • umieszczanie ogłoszeń na administrowanych budynkach,

    • dostarczanie korespondencji do skrzynek pocztowych,

    • obsługa poczty biurowej,

    • posługiwanie się programem do obsługi mieszkańców,

    • przygotowywanie tygodniowych podsumowań z przeprowadzonych czynności dla wewnętrznych potrzeb firmy,

    • prowadzenie i aktualizowanie pliku z listą zadań,

    • dostępność telefoniczna w dni robocze godzinach 9:00 – 17:00, jednak jeśli zachodzi taka konieczność (w przypadku awarii) również poza tymi godzinami,

    • zakup na kosztów wspólnot mieszkaniowych lub spółki przedmiotów takich jak klucze, piloty do bram, tabliczki informacyjne itp.

Wymagania:

    • posiadasz wykształcenie min średnie(mile widziane w kierunku budownictwa i pokrewne),

    • posiadasz prawo jazdy kat. B,

    • rozumiesz zagadnienia techniczne (elektryka, hydraulika, budownictwo) lub jesteś gotów szybko je przyswoić,

    • potrafisz posługiwać się pakietem Office,

    • posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,

    • kontakt z ludźmi sprawia Ci przyjemność,dobrze zarządzasz czasem,

    • potrafisz skutecznie egzekwować zadania i dbasz o precyzję wykonania,umiesz zarządzać wieloma projektami jednocześnie, zwracając uwagę na detale,

    • szukasz niestandardowych rozwiązań i potrafisz analizować zagrożenia,praca pod presją czasu motywuje Cię do działania,

 Oferujemy:

    • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pracę na samodzielnym stanowisku, wsparcie doświadczonego zespołu,

    • możliwość przyuczenia do wykonywania zawodu zarządcy,

    • dofinansowanie do szkoleń i kursów,pracę w zgranym, doświadczonym i dynamicznym zespole.

Benefity:

    • dofinansowanie szkoleń i kursówu

    • bezpieczenie na życiespotkania integracyjne

    • służbowy telefon do użytku prywatnego

    • brak dress code’u

    • kawa / herbata

    • parking dla pracowników

    • możliwość uzyskania uprawnień

Aplikacje (CV i list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres czyzkowko@sim.bydgoszcz.pl

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do spółki Administrowanie Budynkami SIM sp. z o.o., zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Wymagamy w CV następującej klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez spółki Samodzielna Inicjatywa Mieszkaniowa „SIM” sp. z o.o., Administrowanie Budynkami SIM Sp. z o.o. oraz Zarządzanie Nieruchomościami SIM Sp. z o.o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV na potrzeby przyszłych rekrutacji, prosimy umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez spółki Samodzielna Inicjatywa Mieszkaniowa „SIM” sp. z o.o., Administrowanie Budynkami SIM Sp. z o.o. oraz Zarządzanie Nieruchomościami SIM Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.

W każdym czasie możesz cofnąć wyrażoną wcześniej zgodę, kontaktując się z nami pod adresem sim@sim.bydgoszcz.pl.

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy, przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do uczestnictwa w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne. Ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub innymi organami orzekającymi.

Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 6 miesięcy,  a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 12 miesięcy od dnia zakończenia niniejszej rekrutacji. Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres 16 miesięcy od dnia zakończenia niniejszej rekrutacji.

Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych  –  obsługujących technicznie proces rekrutacji.

Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.